środa, 15 sierpnia 2012

Łódka pop-pop

Skoro blog o własnych, ręcznie robionych rzeczach wszelkiej maści, to i łódeczka pop-pop musi się tu również znaleźć.

Zacznijmy od początku:
Moja starsza siostra zaraziła mnie fascynacją animacjami studia Ghibli Hayao Miyazaki'ego. Kiedyś na Kulturze trafiłam na Ponyo.


Mój chłopak oglądając animację zainteresował się łódką którą pływały te dzieciaki. Poszukał w internecie i znalazł instrukcję jak ją zbudować :P

a oto efekt naszej (trochę pomagałam) pracy:

3 komentarze:

  1. cieszę się, że są ludzie co znają studio Ghibli ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, powiadasz, ubóstwiam ich animacje, są takie tajemnicze, takie inne :)

      Usuń
    2. mi się podoba ich prosty rysunek, bez zbędnych upiększeń. no i same historie są świetne ^^

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Miłe słowa jak i krytykę przyjmę z otwartymi ramionami :)